Cum s-a văzut Raliul Câmpulungului din maşinile de concurs

Duminică, prima etapă a Campionatului Naţional de Rally Sprint al României s-a desfăşurat la Câmpulung, pe probele speciale de la Strâmtu şi Bughiţa. Raliul Câmpulungului, eveniment organizat sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, a fost organizat în preambulul Zilelor Municipiului Câmpulung Muscel. Echipajul format, în premieră în această formulă, din Octavian Popa şi Mihaela Beldie, care a concurat pe un Mitsubishi Evo IX, a fost câştigătorul Raliului Câmpulungului 2010. Iată însă şi cum au văzut piloţii care au terminat pe locurile fruntaşe etapa de debut a Campionatului Naţional de Rally Sprint.

Popa- Beldie, un echipaj care se anunţă extrem de competitiv

Octavian Popa, câştigătorul Raliului Câmpulungului, a apreciat ca o mare reuşită noua formulă a echipajului, în tandem cu Mihaela Beldie: ”Vreau să transmit organizatorilor şi tuturor celor care s-au implicat toate felicitările. S-au văzut eforturile care au fost depuse. Suntem la primul raliu în această formulă şi ne pregătim pentru Raliul Sibiului. Am avut o evoluţie foarte bună şi vreau să mulţumesc navigatoarei mele, Mihaela Beldie.

Am găsit oameni deosebiţi aici, printre organizatori. Felicitări tuturor concurenţilor şi spectatorilor. Ne-am simţit foarte bine la Câmpulung. Proba a doua, coborârea de la Strâmtu, în viteză, mi s-a părut destul de dificilă”, a spus şi Mihaela Beldie la conferinţa de presă ulterioară cursei.

“Am venit să concurăm acasă!”

Dorin Banciu şi Gabriel Covaci au reuşit, concurând pe Toyota Celica GT4, să se claseze pe podium, pe poziţia a treia. “A fost o zi frumoasă din punct de vedere sportiv, din păcate vremea nu a ţinut cu noi mereu. A fost un raliu frumos, probele frumoase, dar timpul nu a ţinut cu noi, iar pe Bughiţa a fost mai mult noroi. Suntem bucuroşi că am ajuns la final cu maşina întreagă. Per total, un raliu frumos şi la cât mai multe. Pe Strâmtu a fost o experienţă frumoasă, are câteva capcane, dar dacă se merge cu atenţie se poate merge fără probleme”, a menţionat Dorin Banciu. Pentru Banciu şi Covaci, Raliul Câmpulungului a fost o competiţie “de casă” de la care nu puteau lipsi, mai ales că au muţi fani în municipiu. “Ţin să felicit organizatorii, a fost un raliu extraordinar. De pe scaunul din dreapta mi s-a părut deosebit. Aici este un raliu de casă pentru noi, era păcat să nu venim. Am făcut şi o probă pentru raliurile de macadam. Mai sunt mici corecţii de făcut, în rest totul a fost OK”, a spus şi Gabriel Covaci.

Mă bucur că am reuşit să mulţumim spectatorii

La Raliul Câmpulungului, s-a produs o a doua premieră, pilotul “de casă” Valentin Porcişteanu făcând echipă cu Alina Bunica, cea care a fost navigatoare de data aceasta.

Din păcate, Mitsubishi-ul pe care concurează de obicei Vali Porcişteanu nu a putut fi preparat la timp pentru macadam, astfel că echipajul s-a clasat numai pe poziţia a patra, concurând pe un Citroen Saxo VTS. “Felicitări pentru organizatori, pentru că ştiu că au fost foarte multe piedici. Mă bucur că am fost alături de ei şi de spectatori. Este prima dată când am concurat în echipaj alături de Alina, şi cred că din postura de navigatoare s-a descurcat foarte bine. Am ales să participăm cu o altă maşină pentru că maşina noastră nu a putut fi pregătită pentru macadam. În schimb, am preferat să o folosesc la Rally Show, ca să facem spectacol în centrul municipiului. Chiar dacă a plouat, oamenii nu au plecat, iar derapajele mi-au ieşit mai bine pe asfaltul ud. Mă bucur că lumea s-a simţit foarte bine. Probele au fost interesante. Am avut o mică problemă pe Strâmtu, unde am avut şi o pană. Ne bucurăm că am terminat însă cu maşina întreagă. Mi-am adus aminte de vremurile din 2007. Îi felicit pe băieţii care concurează cu Loganurile, au făcut treabă excepţională”. Alina Bunica a apreciat tehnicitatea traseului şi şi-a exprimat bucuria că a reuşit să termine fără probleme majore etapa de Rally Sprint, din postura de navigator. ”Sper că am reuşit să facem un spectacol foarte frumos, atât pe probe, cât şi pe superspeciala din centrul oraşului. Pentru mine a fost un lucru nou, să concurez din postura de copilot. A fost destul de greu şi de stresant. A fost foarte frumos, iar probele plăcute”, a afirmat şi Alina Bunica.

Organizatorii Raliului Câmpulungului – Clubul Sportiv Brothers Motor Sport, au beneficiat de susţinerea partenerilor: Primăria Municipiului Câmpulung Muscel, Primăria Lereşti, Direcţia Judeţeană pentru Sport Argeş, SILDVB Berevoeşti, Calorex, Summer Trading, Magic Safe Security S.R.L. Piteşti şi Longocampo Club. Partener tehnic a fost Toyota România.

Mulţumim publicului care a fost prezent pe Strâmtu şi Bughiţa, dar şi la Rally Show-ul din centrul municipiului. Mulţumim celor care au stat inclusiv pentru a-i aplauda pe piloţi, la festivitatea de premiere, în ciuda ploii torenţiale din timpul demonstraţiei!

Mulţumim şi oficialilor şi publicaţiilor media partenere pentru colaborare!

Mulţumim tuturor celor ştiuţi şi neştiuţi care au susţinut eforturile organizatorilor pentru realizarea Raliului Câmpulungului 2010!